Birim; İl Ambulans Servisi Başhekimliği Acil Sağlık Otomasyon Sistemi (ASOS)
ASOS İl Admini Görev Tanımı:
- ASOS’un tüm bileşenlerinin koordinasyonu, denetlemesi yapar.
- Yeni bir istasyon açılması durumuda Bakanlık ile iletişime geçer ve istasyonun ASOS’a tanımlanmasını sağlar.
- ASOS’ta yeni ekip tanımlamalarını yapar.
- Aselsan ve Armakom tarafında ASOS’tan tanımlanan ekiplerin tanımlanmasını sağlar.
- Ekip takip ekranın işlerliğini sağlar.
- Teknik nedenlerden dolayı istasyon onayı görünmeyen fakat Aselsan/Armakomda kapalı olan vakalar için çözüm yolu üretir.
- Dış kurum ve dış ekip tanımlamalarını yapar.
- Dış kurum ve B tipi istasyonların kullanıcı takiplerini yapar. Kurumla ilgisi kesilen personelin kullanıcılarını iptal eder. Yeni bildirilen personeller için kullanıcı tanımlaması yapar.
- İnsan kaynakları tarafindan kuruma başlayısı yapılan personel için yetki tanımlaması yapar
- Yetki değişikliği taleplerini kontrol eder ve Başhekim onaylı yetki değisikliği talep formu ile gerekli duzenlemeyi yapar
- ASOS kullanan tüm personelin modüller uzerinde yaptığı işleri denetler.
- ASOS kullanımında yaşanan sorunlara çözüm bulur. İl bünyesinde çözülemeyen problemler için Bakanlık yetkililerine bilgi verir.
- Hastane Koordinasyon ekranının işlerliğini ve verilerin sürekli güncel olmasını sağlar. Sorunları üst amirine iletir.
- ASOS kullanıcı eğitimlerini verir.
- ASOS’ta karşılaşılabilecek sorunlar öneriler için Bakanlık Merkez Teşkilatıyla iletişime geçer.
- ASOS’un 7 gün 24 saat il’de sorunsuz çalışmasını sağlamak, mevcut problemleri tespit eder ve yetkililere iletir.
- Birim personeli Başhekim Yardımcısı ve Başhekime karşı sorumludur