ASOS Birimi
24 Eylül 2019



Birim; İl Ambulans Servisi Başhekimliği Acil Sağlık Otomasyon Sistemi (ASOS)

 

 ASOS İl Admini Görev Tanımı:

  1. ASOS’un tüm bileşenlerinin koordinasyonu, denetlemesi yapar.
  2. Yeni bir istasyon açılması durumuda Bakanlık ile iletişime geçer ve istasyonun ASOS’a tanımlanmasını sağlar.
  3. ASOS’ta yeni ekip tanımlamalarını yapar.
  4. Aselsan ve Armakom tarafında ASOS’tan tanımlanan ekiplerin tanımlanmasını sağlar.
  5. Ekip takip ekranın işlerliğini sağlar.
  6. Teknik nedenlerden dolayı istasyon onayı görünmeyen fakat Aselsan/Armakomda kapalı olan vakalar için çözüm yolu üretir.
  7. Dış kurum ve dış ekip tanımlamalarını yapar.
  8. Dış kurum ve B tipi istasyonların kullanıcı takiplerini yapar. Kurumla ilgisi kesilen personelin kullanıcılarını iptal eder. Yeni bildirilen personeller için kullanıcı tanımlaması yapar.
  9. İnsan kaynakları tarafindan kuruma başlayısı yapılan personel için yetki tanımlaması yapar
  10. Yetki değişikliği taleplerini kontrol eder ve Başhekim onaylı yetki değisikliği talep formu ile gerekli duzenlemeyi yapar
  11. ASOS kullanan tüm personelin modüller uzerinde yaptığı işleri denetler.
  12. ASOS kullanımında yaşanan sorunlara çözüm bulur. İl bünyesinde çözülemeyen problemler için Bakanlık yetkililerine bilgi verir.
  13. Hastane Koordinasyon ekranının işlerliğini ve verilerin sürekli güncel olmasını sağlar. Sorunları üst amirine iletir.
  14. ASOS kullanıcı eğitimlerini verir.
  15. ASOS’ta karşılaşılabilecek sorunlar öneriler için Bakanlık Merkez Teşkilatıyla iletişime geçer.
  16. ASOS’un 7 gün 24 saat il’de sorunsuz çalışmasını sağlamak, mevcut problemleri tespit eder ve yetkililere iletir.
  17. Birim personeli Başhekim Yardımcısı ve Başhekime karşı sorumludur